#PRINTATTRACT on konverents meedia-, turundus- ja reklaamikogukonnale.
PROGRAMM
Reede, 11. november, 2016 Vaba Lava, Telliskivi

09.30-10.00   Tempel ja hommikukohv
10.00-10.05   Moderaatori avasõnad
        
Olav Osolin, reklaami- ja telemees
10.05-10.30   Gutenbergist Zuckerbergini: miks uudis trükiajakirjanduse surmast                              on tugevasti liialdatud? 
                         Väino Koorberg, Õhtulehe kauaaegne peatoimetaja 
10.30-11.00   Kaks kolmandikku Eesti elanikkonnast ehk ca 600 000 inimest loeb endiselt                             paberlehte. Kes nad on ja miks nad seda teevad? 
                         Külli Esko ja Peeter Teedla, Emor
11.00-11.45   Tulemusliku ajalehereklaami kümme käsku. Näited  Skandinaaviast.  
                         Staffan Hulten, Research and Analysis of Media, Stockholm
12.00-13.00   Lõunapaus 13.00-13.30   Globaalsed visuaalsed trendid - vanamoodne ja igav versuskütkestav
                         ja 
cool  Getty Images (kinnitamisel)
13.30-14.00   Case Study - Innovatiivne Hollandi jaekliendi print-only kampaania.
                         Remy Kurpershoek, XXS Amsterdam, loovjuht
14.00-14.30   Hea printreklaami tunnused
                         Kerstin Kessu Raidma, loovjuht ja graafilise disaini õppejõud, EKA
14.30-15.00  Töö ja kohv sektsioonides
                     Miks logod värvi vahetavad ja kriitpaber ei põle ehk õnnestunud                              trükireklaami  saladused
        
Elari Kingo, trükiettevalmistuse spetsialist ja
                         Sander Jahilo, keskkonna- ja  kvaliteedijuht, Kroonpress 

        Eriline reklaamimaailm
        
Postimees Grupp 

                         Maailma parimad printreklaamid Cannes Lions 2016 festivalilt
        Valiku teeb ja kommenteerib Indrek  Viiderfeld, Tabasco loovjuht 
                         
15.00-16.00   Keynote (kinnitamisel)
16.00-17.00   Virgutavad joogid ja networking

*Korraldajad jätavad endale õiguse teha programmis muudatusi, kui selleks vajadus tekib.