27. november 2015 12:48
Foto: ETKAL

Eile hilisõhtul sai kinnitatud aasta olulisima Loovusfestivali Kuldmuna toimumisaeg ja koht - 18. märts Saku Suurhallis. Festivali gala saab olema ühtlasi ka Turunduskonverentsi Password lõpugalaks, mis toob kokku pea 800 erialainimest nii Eestist kui välismaalt. Tegemist on läbi aegade suurima turundussündmusega, kus peateemaks saab olema loovuse ja äri ühendamine.

Kandidaatide esitamine 18ndat korda toimuvale Loovusfestivalile Kuldmuna, kus tunnustatakse käesoleva aasta parimaid reklaamimaailma tegijaid, algab veebruaris. Kuldmuna konkursi ja auhinnagala korraldajaks on Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL).

“Reklaamimaailma oodatuimale konkursile “Kuldmuna” saab töid esitada reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, turundusliku PR ning üritusturunduse kategooriasse. Lisaks kuulutatakse välja parim agentuur, premeeritakse parimat klienti ning üks legendaarne tegija saab pärjatud Elutööauhinnaga, “ selgitas ETKALi juht Lola Tehver

Kõiki töid hindavad tunnustatud eksperdid, zhüriide esimehed on rahvusvahelise kogemusega erialal töötavad inimesed. Möödunud aastal kandideeris Loovusfestivalil Kuldmuna kokku 409 tööd.

Loovusfestivali Kuldmuna  raames toimub lisaks ka Noortekonkurss Pesamuna, kus saavad mõõtu võtta kuni 28-aastased loojad. 

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.  

Lisainformatsioon:

Lola Tehver
ETKALi tegevjuht

mob 50 19003