INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Mikk Puurmann: agentuur peab olema kliendist sammu ees, näen ikka ja jälle, kuidas selle vastu eksitakse
Jätkame Kuldmuna žüriide tutvustamist. Seekord võtame ette üritusturunduse žürii juhi Mikk Puurmanni, kellega rääkisime lugude jutustamisest, inimlikkusest, aga ka kliendi ja agentuuri suhtest.
KAMPAANIA | HAVAS Creative motiveerib kampaaniaga “PÕHIJÕUD” kõiki neid inimesi meie ümber, kes moodustavad reservväena riigikaitse olulisema osa
Need mehed ja naised treenivad end õppekogunemistel, et kriisis valmis olla ja teha seda, mida riigi kaitsmiseks vaja on. “Riigikaitse on meie kõigi teema, mistõttu on meil hea meel, et saime selle edendamisesse oma kolm veretilka anda. Meie point on tegelikult väga lihtne – reservväelased, kes moodustavad meie riigikaitse PÕHIJÕU, on inimesed meie ümber, kes lähevad siis, kui kutsutakse,” selgitas Toomas Verrev, HAVAS Creative loovjuht. “Tegime sellise loovlahenduse, et kutse saanutel oleks veel rohkem “meie tunne”, nad tunneksid end PÕHIJÕUna.”
INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Pärtel Vurma: AI ei asenda põnevaid vestluseid, eksperimenteerimist ja avastamist
Värske ilme saanud digikategooria žüriid juhib tänavu disainiagentuuri Velvet juht Pärtel Vurma. Uurisime, miks muudatusi vaja oli; milline on veebilehtede olevik ja tulevik ning mida töid esitades tarvis tähele panna.
TULIUUS LIIGE | EOK turundusjuht Margus Kiiver: mõnel pole probleemi teha 150 kg kangiga kükke, aga kord kuus Instagrami stoori tegemisest tuleb higipull otsaette
Udustatud logodest, muutuvast sponsorlusest, persoonibrändist ning (mitte)arvavatest sportlastest räägime Margus Kiivriga. TULI satsi värskeima liikme, Eesti Olümpiakomitee, turundusjuhiga.
ARVAMUS | Olga Peresild: Euroopa suurimad meediakontsernid kaebasid Google’i kohtusse. Mida see turundusmaastikule tähendab ning mida õppida?
Google on viimase kümne aasta jooksul saanud reklaamijatele üheks suurimaks ja olulisemaks platvormiks. Hiljuti teatasid 32 Euroopa meediakontserni, et nad esitavad Google’i vastu hagi, kirjutab Turundajate Liidu juhatuse liige ning EssenceMediacom Estonia juht Olga Peresild.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.