Loovusauhindade edetabel 30.03.2016 seisuga

Tabel kajastab võidetud auhindu reklaami-, disaini- ning digitaalkategooriates, mis on võidetud 2015. aasta II, III ja IV kvartalis ning lisaks 2016. aasta I kvartalis. Lihtsustatult öeldes on sellest tabelist välja võetud eelmise aasta Kuldmuna festivali tulemused ning lisatud 2016. aasta Kuldmuna tulemused.

Sellise tabeli eesmärk on reastada loovtööstusega tegelevad ettevõtted vastavalt nende võidetud loovauhindade järgi. Antud tabel summeerib erinevatelt konkurssidelt võidetud loovauhinnad ja reastab agentuurid selle järgi.

Loovkonkursside koondtabelisse ilmuvad punktid järgmiselt:

  • Kuldmuna, ADC*E: Grand Prix 20p, Kuld 10p, Hõbe 7p, Pronks 5p, finalist 1p.
  • Lokaalsed rahvusvahelised konkursid: (Baltic Best (GP 20p, Kuld 10p,Hõbe 7p,Pronks 5p, Finalist 1p), Golden Hammer, KIAF, AdBlacksea, Minsk Square) Grand Prix 50p, Kuld 25p, Hõbe 17.5p, Pronks 12.5p ja finalist 2.5 p.
  • Suured Euroopa festivalid: (Eurobest, Golden Drum ja ADC*E (ADC*E-l pronkse ei jagata) Grand Prix 100p, Kuld 50p, Hõbe 35p, pronks 25p ja finalist 5p.
  • Maailma festivalid: (Clio, Epica) Grand Prix 150p, Kuld 75p, Hõbe 52.5p, pronks 37.5p ja finalist  7.5 p.
  • Cannes Golden Lion: Grand Prix 200p, Kuld 100p, Hõbe 70p, Pronks 50p, finalist 10p.